لحظه های ماندگار

هر روز سپاسگزارم برای: شب هایی که به صبح می رسند، دوستانی که بخشی از خانواده می شوند رویاهایی که تحقق می یابند و علاقه هایی که به عشق تبدیل می شوند

لحظه های ماندگار

هر روز سپاسگزارم برای: شب هایی که به صبح می رسند، دوستانی که بخشی از خانواده می شوند رویاهایی که تحقق می یابند و علاقه هایی که به عشق تبدیل می شوند

خانواده همیشه هم خون بودن نیست
خانواده یعنی آدمهایی در زندگیتان، که
خواهان شما در زندگیشان هستند .
.آنهایی که شما را همانگونه که هستید میپذیرند .
کسانی که حاضرند هر کاری بکنند تا لبخند را بر لبانتان ببینند


بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۳ تیر ۹۷، ۱۶:۵۷ - حس خوب
    هی
  • ۱۰ تیر ۹۷، ۱۴:۳۰ - حس خوب
    سلام

بیایید اینجا

دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۵۶ ق.ظ

سلام دوستای گلم تا تالار باز بشه بیایید اینجا و باهم در ارتباط باشیم
اینجا واسه زمانیه که تالار مشکل بهم میزنه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۱
سحر @d

نظرات  (۲۱۵)

سلام ،مبارک باشه ...
سلام ،مبارک باشه ...
ممنون داداش .فعلا موقت اینجا رو برپا میکنیم ببینیم چی میشه. باید یفکر اساسی کنم. 
۲۱ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۰۲ خاله باران
سلام وای باز تالار بسته شده 
به سحر خانم : خوبه ،اگه دوستان تالاری بیان ...


خاله باران : سلام بله ظاهرا به مشکل خورده 
خاله جون فعلا واسه اینکه اموراتمون بگذره  همینجا اتراق میکنیم خخخ

من چت کردن اینجا رو به تالار ترجیح میدم 
این وبلاگ هیچی نداره جز همین یصفحه خخخ

اره احسان راحت تر میشه نظر گذاشت شاید ازینجا خوشمون اومد موندگار شدیم خخخ
حیف نمیشه شکلک گذاشت
آره خیلی راحت تره ...همه نظرات هم تو دید هستن 
سلام به 
آقای مدیر ورئیس بزرگ سحر خانم
وهمه  دوستان گرامی
به مناسبت شروع تعطیلات یه سر به تالار زدم
که متأسفانه با  در بسته مواجه شدم.
خدا روشکر اینجا رو داریم.
ان شاء الله همگی خوب و خوش هستین.
الهی آمین

 
سلام ویانا خانم ،حالت خوبه ؟ 
چه میکنین با گرمای جنوب ...😁
سلام به ویانا جون عزیزم
خوبید خوش اومدین

فعلا مجبوریم همینجا بمونیم تا اوضاع دوباره روبراه بشه

چه خبرا خوش بحالتون که تعطیلات دارین 
اگه تالار باز شد مطلابو کپی میکنم  اینجا  البته شاید تالار زدم بشه شکلک گذاشت
به آقا احسان
خوبم خدا روشکر شما چطورین؟
در مورد گرما چیزی نگم بهتره
خدا روشکر که برق و کولر هست.
خدا  مخترعین این دو نعمت رو
رحمت کنه،الهی آمین
به سحر جون
ممنون عزیزم ، خوبین ،چه خبر؟
 ان شاء الله تابستون  خوبی در پیش داشته باشین
تعطیلی دخترتون یعنی تعطیلی شما.
آقا احسان باید از خداش باشه که با  قدوم مبارک مون
وبش رو تبرک میکنیم😁😁 


به ویانا خانم : ممنون 
آره واقعا بدون کولر اصلا نمیشه زندگی کرد تو جنوب ! 
البته قدیمی ها خیلی مقاوم هستن ، من هر وقت میرم خونه پدربزرگم میبنم کولر گازی رو خاموش کردن ،پنکه روشن کردن !!!!😓منم نرسیده خاموش میکنم پنکه رو کولر روشن میکنم 
تالار واسه همیشه فیلتر بشه که عالیه 😁
۲۱ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۲۰ خاله باران
سحرجون مبشه مثل تالار باشه ثبت نام کنیم بعد فقط پیام بدیم 


سلام خاله باران ،چرا عضو بیان نمیشى ؟!
دیگه راحت میشی ...
۲۱ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۰۳ کابوی تنها
به سحر
سلام
خوبی خواهر
اینقدر که تو و‌نیروهات جابجا میشین
قاچاقچیا مکانشون عوض نمی کنند😀😀😀😀
سلام به همگی
خاله جون بخاطر کد امنیتیی که باید وارد کنید میگین؟ والا نمیدونم بشه کاریش کرد یانه
احسان راست میگه بتونین عضو بیان بشین دیگه نیازی نیس کد وارد کنین
سلام جناب کابو 
خوبین خوشین خوش میگذره
میبینین چجور آوارمون کردن😁😁
چه خبرا همشهری اوضاع کارو بار درچه حاله؟

الان آب هویج بستنی درست کردم خوردیم😆 صرفا گفتم که فقط گفته باشن هیچ منظور دیگه ای نداشتم😆😁
راستی هفته قبل مهمان های برنامه ماه عسل ،از قلعه گنج بودن ! کسی دید برنامه رو ؟
قلعه گنج 150 کیلومتری تا جیرفت فاصله داره ...یه خانم که تو برنامه دعوت شده بود شروع کرد ارم نارم حال و احوال پرسی کردن ..
البته ارم نارم اونا نسبت به ما یه خرده غلیظ تره ..
احسان من ندیدم برنامه رو
یعنی تاحالا ندیدم کسی اینجوری حرف بزنه تونستی یتکه فیلم از حرف زدنتون رو پیدا کن بذار
اگه خودت هم از خودت فیلم بذاری که خیلی بهتره خخخ
وای چقدر اینجا حس غریبانه ای دارم 
تازه یکمم میترسم انگار تو بیابون گیر کردم

شبم هست الان جن زده میشم خخخ
دارم مراحل ساخت تالار گفتمان رو پشت سر میذارم یتالار جدید بزنیم اینجا فضا بستست 
به سحر خانم : چشم اگه تونستم یه فیلم پیدا میکنم ،لینکشو میذارم ...
ممنون داداش
سلام و صبح بخیر بخودم چون میدونم کسی جز خودم درحال حاضر اینجا نیس خخخ
۲۲ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۲۹ کابوی تنها
به سحر
شما باید از تجربه رژیم صهیونیستی در مساله فلسطین الکو‌برداری کنید
کار و‌بار هم‌اوضاع بگونه ای در حال تغییر است که برنامه ریزی غیر قابل ممکن شده😀😀😀😀
به کابو

واقعا اوضاع بازار خرابه . کار ما هم شدید افت کرده .الان یجورایی با گدای سامره برابری میکنم خخخ
۲۲ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۲۵ خاله باران
سلام یعنی تالار درست نمیشه 
سلام خاله جون اگه درست نشد یکی دیگه میزنیم. فقط باید یکی یکی بچه هارو پیدا کنیم 

۲۲ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۰۱ کابوی تنها
به سحر
گدوی سامری خیلی خوب گفتی چقدر خندیدم😁😁😁😁😁😁

بازار دلار و طلا پیچیده شده
از اون طرف تکلیف برجام همچنان مبهم
بورس هم ریخته بهم معلوم نیست چه سهمی خوبه 😁😁😁
بازار واقعا بهم ریخته من خودم الان بلاتکلیفم که توی چه کاری سرمایه گذاری کنم؟ توی بورس یا اینکه طلا و سکه بخرم ؟
الان یه 5هزارتومنی ته کیفم دارم موندم باهاش چی بخرم خخخخ

کاش یکی به فاطمه و مهدی خبر بده که اینجاییم
یاسر ..
الون...
سروناز...
مهرافروز
زهرا که مطمئنم بیکارشد میادش
به هما هم که خبر دادم 
وبقیه...
وارواح سرگردانی که به ضرس قاطع سرگردانتر شدن ..خخخ
بچه بیایییییددددددد کوجایییید


امروز یکی از آشناهامون رو که جوون  و مجرد بود رو توی دعوا کشتن
خدا واسه کسی نخواد
آخه چرا دعوا بشه که بخواد به اینجاها کشیده بشه
همه عصبی همه پر استرس خدانکنه یکی یچیمون بگه سیع موضع میگیریم. اعصاب که نیس ژلست تا فوتمون کنن دچار رعشه  میشیم 
سلام به لحظه های ماندگار.. دوستی های ماندگار.. احساس های ماندگار و امید های ماندگار..
چه اسم زیبایی انتخاب کردید خانم مدیر..🌝
متنی که پست کردید هم خیلی قشنگه..
این کارتون که با نگرانی یه سر پناه درست کردید که ما رو دوباره دور هم جمع کنید هم خیلی قشنگه..
به امید اینکه باز به کاشانه بر گردیم..🌝
سلام به همای عزیزم
مرسی ازینهمه لطف 
 حالا میرم خانواده برتر پیغام میذارم که دوستامون بتونن پیدامون کنن
 باید برم وب حامد ببینم چجور میشه یه تالار تووووپپپپ زد 


سلام سحر خانم ،خوبین
هنوز خبری از باز شدن تالار نشده.
تالار جدید چی؟
سلام عزیزم خوبید شما
والا تالار که فک کنم دار فانی رو وداع گفته 
باید تالار جدید بزنیم .وقتی درست شد خبر میدم بهتون

خالجون عادت کردم هرروز آنلاین ببینمتون کجایید کم پیدا شدین
۲۳ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۱۲ خاله باران
سلام سحرجون 
هستم همین دورو برم انشاالا تالار جدید کی راه میندازید 

پاسخ:
سلام خاله جون خوبید؟
تالار جدید هم ایشالله بزودی راه میوفته .داداش حامد رو پیدا کردیم دیگه همه چی حله
تبریک بابت باخت پنج هیچ عربستان مقابل روسیه 
پاسخ:
منکه نرسیدم بازی رو ببینم ولی خبر خیلی خوب بود (شکلک نیشخند)
چقدر من ازین عربستان بدم میاد خخخ
سلام
عیدتون مبارک 💖💖💖💫💫💫
نمازه وروزه هاتون قبول حق
الهی آمین
پاسخ:
سلام ویاناجون عید شما و همگی مبارک . نماز و روزه های شما هم قبول درگاه حق

سلااام
منم پیداتون کردم😁
فکر کردین بی خبر اثاث کشی کنین گیرتون نمیارم🙃😏
پاسخ:
سلااااامممممممممممم
ای جاااانم یکی از گمشده هامون پیدا شد
مارال جون خیلی خوشحال شدم اسمت رو دیدم
اقا امیر علی خوشکل پسر ما در چه حاله؟
۲۵ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۲۹ حامد - جام دل
وعلیکم
پاسخ:
سلاااااااااااام داداش حامد گل .کجا بودی نبودی؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب شد اومدی بگو ببینم چجور تالار بزنیم خخخ هرکاری میکنم نمیشه
دعام کنید  : `(
پاسخ:
سلاممممم بر کاربر جدید 
خوبین؟
اسمتون چیه باهمون اسم صداتون بزنیم اینجوری خیلی مبهمین
براتون دعا میکنم اتفاقاتی بیوفته که باب دلتون و بصلاحتون باشه و به خیر چیزی که بابتش دست بدعا شدین برسین


سلام بهمگی
عیدتون مبارک
ایشالله تعطیلات خوبی رو داشته باشین

خب از دیشب  بگم که تصادف کردم:((((
یراننده زن زد عقب ماشین کل گلگیرو سپر رو یک جا کند .خدا رحم کرد  آسیب جانی نزد خلاصه کلی اعصاب خوردی و معطلی داشتیم.جالبه شوهرش بمن میگفت مقصری
 داداشاش میگفتن بابا واضحه خانمت مقصره.زنگ زدیم افسر بیاد دیگه شوهره کوتاه اومد بردیم ماشین رو درست کردن .
به سحر خانم 

چه مسخره طرف از عقب اومده زده به پشت ماشین شما بعد شما رو مقصر میدونه خخخ کاملا برره ای 😁😁
مقصر 100 درصد بوده ...
کلا اونی که میزنه به ماشین جلو همیشه مقصر هست ...
حالا اگه ترافیک هم بوده باید فاصله شو با ماشین جلویی رعایت میکرد ...
آره احسان مقصر بود منتها نمیخواست بپذیره😁
بگید ببینم واسه بازی ایران و مراکش چند کیلو تخمه خریدین😆
نمیدونم چرا زهرا نمیاد .اسباب کشیش تمومه فک کنم😍
به سحر خانم 

پیش خودش فکر کرده گفته حتما چون طرف خانم هست شاید از قوانین زیاد نمیدونه !!
والا من که تخمه نخریدم هنوز ...باید تا اون موقع بخرم ...
حالا محمدم همرام بود. من همچین پیاده شدم رفتم طرف ماشین طرف که محمد بعدش بهم گفت ترسیدم بزنی زن مردمو لتو پار کنی😆😆گفتم من کاری بکار زن مردم نداشتم بقصد لتو پار کردن شوهره رفتم😆 

احسان من که فوتبالی نیستم همین الان پریدم یکیلو تخمه با طعم آویشن خریدم و اومدم😆
بچه ها تالار باز شده 
بیچاره ناقص شده خخخخخ
پیروزی تیم ملی ایران رو هم بخاطر گلی که بازیکن مراکشی بخودشون زد تبریک میگم 
من الان دقیقا دارم با کی حرف میزنم خخخخخخخ
بخدا دیوونم
آدرس اینجا رو گذاشتم خانواده برتر امیدوارم بچه ها بتونن مارو پیدا کنن
سلام ...یه راهنمایی میخواستم...نمی دونم اینجا جاش هست یا نه...شوهرم میگه بریم دسته چک بگیری اگه لازم شد ضامن من بشی ولی من اصلا اصلا دلم نمیخواد میترسم...متاسفانه اعتماد ندارم بهش
و اینکه شنیدم یه خانمی کارمند بود شوهرش ازش چک سفید امضا میگیره و طلاق دادن همانا و تهدید به اجرا گذاشتن هما نا
من که بیکارم چه خاکی تو سرم نکنم ...بدون ناراحتی ،سوءتفاهم و دلخو ی بیخیال بشه؟؟
پاسخ:
سلام .خوش اومدین

واسه چکاری میخوان که شما ضامنشون بشین؟
سلام از من به شما نصیحت که کلن از کشیدن چک  و داشتنش اجتناب کنید خصوصن اینکه خانوم هستید و اینکه و به این جور مسایل وارد نیستید و همچنین اینکه میگید شوهرتون مورد اعتمادتون نیست و ممکنه مجبورتون کنه یا گولتون بزنه و ازتون چک بگیره البته حتی اگه آدم خوب و مورد اعتمادی هم باشه بازم چک تضمین دادن بهش مثه اینه که بری به قانون و دادگاه بگی هر کاری این اقا میکنه من گردن میگیرم چک تضمین همچین معنی داره از نظر مالی 
پاسخ:
سلام خوش اومدین
 باهاتون موافقم
خب چیکار کنم که باعث اختلاف هم نشه دسته چک هم نگیرم؟؟؟
خودم دارم از استرس میمیرم هنوز اتفاقی نیفتاده...بلاخره هیچ مردی خوشش نمیاد زنش بهش بگن درسته؟
من چیکار کنم بیخیال بشه
مثلا اگه یه روز وامی خواست بگیره منم ضامنش بشم
خب واسه گرفتن وام که دسته چک نمیخوان معمولا فیش حقوقی میخوان یا پروانه کسب و یا سند


عزیزم ببین اینچیزا شوخی بردار نیس . درسته همسرته ولی معمولا وقتی هیچ ضمانی بابت بموقع پر بودن حسابتون وقتی که موعد دسته چکتون میرسه نیست پس چرا کاری رو کنید که بعدش کلی پشیمونی میاره
 درضمن اگه قرار باشه وام به اسم ایشون باشه و دست چک به اسم شما خب برعکس کار کنید وام به اسم شما و دست چک به اسم ایشون
شوهرتون باید بدونن که باید از شما محافظت کنن اگر چنین پیشنهادی دادینو ایشون تفره رفتن بدونین یجای کار ایراد داره

مثلا میخوایید یه جنس مثل یخچال قسطی بردارید و بابتش میخوایید چک بدید هیچ لزومی نداره چک به اسم شما باشه
 خب خودشون برن دسته چک بگیرن هرجا خواستن چک بکشن

مممنون از راهنماییتون ...فقط من متوجه نشدم ...اگه من وام بگیرم ایشون چک بدن بازم من درگیرم خب‌..پول پرداخت وام رو کی بده ...من وقتی حاضرم که یقیه او رو نمیگیرن درسته؟؟
پاسخ:
ببین عزیزم منظورم اینه که موقعی که وام پرداخت نشه شما حی و حاضر هم که باشین چک رو اجرا میذارن 
حس خیلی وحشتناکی دارم ...یعنی ممکنه شوهرم منو دور بزنه ...تلاشش این باشه که منو حذف کنه...آخه من بدبخت چیکار کردم..‌
ایکاش بمیرم و این فکرا به ذهنم نیاد...
چشمامو باز کنم و ببینم شوهرم مثل اون خانم طلاق و چک سفید و تهدید 
ای واااای
تازه وامی هم که میخواد بگیره یجورایی مربوط به شرکتشونه میگه فقط اسم خودش و حساب بنام خودش باید باشه 
ببین عزیزم اینقدر جریان رو جناییش نکن. آدم عاقل اول از همه باید احتیاط کنه . نیازی به این همه تفسیر و توضیح نیس .شما بشوهرت بگو ببخشید نمیتونم دسته چک بگیرم .بگو نمیخوام چنین ریسکی رو کنم . هرچی توضیح خواست بگو هی توضیحی ندارم بدم حسم خوب نیست عمرا نمیتونم باهاش کنار بیام. نهایتش میخواد 4 تا بحث کنه که اونم اصلا قابل قبول نیست چون ایشون نمیتونن بشما حسی رو تحمیل کنن که پذیرشش واستون سخته



ممنووون از توضیحات مفیدتون...
راستشو بخواین بیشتر نگران رابطمون شدم و علاقش نسبت به من...
نمی دونید چه حس وحشتناکیه یکی را خیلی بخوای و اون نخوادت و راست نیاد بهت بگه...

خودم عقلم میگه نهایت بهش میگم اگه دسته چک بگیرم بقیه هم متوقع میشن ضامن اوناهم بشم یا چک بدم بهشون از این حرفا
بیشتر نگران بی علاقگی همسرم به خودم هستم
آره اصلن بگین میترسم اگه پیله شد هم گریه کنید کوتا میاد
گریه کنم سر هر موضوعی میزاره میره و تا مدت حرف نمیزنه باهام
ببین عزیزم ما زنا فکر میکنیم یجاهایی باید از خودگذشتگی کنیم تا طرف مقابل مارو بخواد یا بیشتر بخواد
از خودگذشتی همه جا جواب نمیده. اینکه قرار باشه یه ریسک بزرگ رو بپذیرین که چیزی از طرف همسرتون نصیبتون بشه اشتباهه محضه و هیچچچچ چیزی رو توی روند زندگیتون عوض نمیکنه

معمولا توی اینجور مواقع بعضی از اقایون دست میذارن روی احساسات خانوما که مثلا اگه من رو دوست داشتی چنین کاری رو برام میکردی و متاسفانه زن احساسی هم زیر بار میره و کاری که نباید بکنه رو میکنه
همین اقا اگه خدای ناکرده اتفاقی پیش اومد میگه خودت کردی میخواستی نکنی
عزیز من عاقل باش ..احساسی عمل نکن
پس گریه نکنید منظورم این بود که شدید ترین حالت مخالفتتونو نشین بدین منتاها نه جوری که رابطتون بهم بخوره فکر کنم فاز مظلوم نمایی و هندی بازی خوب باشه 
درسته میفرمایید...
هیچ جوره زیر بار این کار نمیرم...
با خانوادم حتما میگم که در جریان باشن البته جوری که فکر بد درباره همسرم هم نکنن 
ایکاش امروز تعطیل نبود و به سرعت خودمو به یه مشاور میرسوندم...ذهنم بدجور درگیر همسرم شده...
یعنی منو واقعا دوست نداره...چه بن بست تلخی...
دلم خون شده
ایشالا که این جوری نباشه و همسرتون مرد  خوبی بوده باشه و نیت بدی هم نداشته باشه شاید وقتی برید جلو تر ببینید که ته کوچه بن بست نبوده و یه راهی هست 
خدا کنه احساس میکنم دارم خفه میشم...از وقتی ازدواج کردم همش استرس بود برام و اینکه نمی دونم دوسم داره یا نه...
برای خودم با این زندگی داغون واقعا متاسفم...نمی دونم شاید اون بنده خدا اصلا تقصر نداشته باشه و متوهم باشم اما هر چی کارهاشو کنار هم میذارم تناقض زیاد میبینم
پاسخ:
سلام حالتون خوبه؟
چرا اینقدر توی بلاتکلیفی دارین زندگی میکنین. تو زندگی شما اگه همسرتون دارن کارایی میکنن که بوضوح نشون میده از زندگی کردن و کنار شما بودن رضایت ندارن بدونین رابطتون مشکل داره و باید یفکر اساسی بکنین اگه هم بوضوح نشون نمیدن چه توی رفتار چه توی گفتارشون بدونین اونجاست که اینجور رفتارایی که شما میگید کنار هم میذاریدشونو توش تناقض میبینید از سر عادت و ذاتشون هست که صد البته درست نیست و باید اصلاح بشه.پس ربطی به عشق و علاقه نداره
یه همسر رو میبینید معتاده .داره دست بکارایی میزنه که امنیت همسرش و اینده ی همسرش رو بخطر میندازه .ولی از طرفی همسرشون رو بگفته ی خودش دوست داره. چنین ارتباطی رو هرکس ببینه میگه این همسرش رو دوست نداره اگر دوست داشت معتاد نمیشد. این حرف کاملا درسته  ولی معتاد شدن این اقا به اقتضای شرایط و به ضعف ارادی و روحی این اقا بستگی داشته نه به عشق و علاقه به همسرش
ممکنه شوهر شما هم یک سری رفتارهای ذاتی نادرست داشته باشن که از سر بیعلاقگی بشما نبوده باشه و فقط ذاتا دارن بروزش میدن..
آره حس بدیه. خب پس چرا باهاش ازدواج کردین ؟ حتمن دوسش داشتین و دوستون داشته دیگه
من دوسش دارم زیاد ..سعی کردم تا اینجا هم هر کار میکنه بکنم حتی اگه شده از خواستش ناراحت بشم و بحث کنیم بعدش من اون کاری که او میخواسته رو کردم...
اما او رو نمی دونم ...تناقض زیاد داره و من گیج و منگم ...با این اتفاقاتی که تو سایت خانواده برتر تعریف میشه و در کل اتفاقاتی که دور و بر خودم اتفاق میفته مث همین چک سفید که گفتم...و کنار گذاشتن رفتارهاش کنار هم و وجود تناقض کاملا گیج شدم ...و الان مدتهاس همش استرس دارم و حالت تهوع ...
احساس میکنم  دارم مشاهیرمو از دست میدم
پاسخ:
خب ایشون  یجورایی زورشون بزور شما میچربه و ازین قضیه دارن استفاده میبرن که بخواستشون برسن
میدونین چرا بشما زور شدن؟ چون شما ضعیف بودین.اونم از ترس اینکه مبادا ایشون بشما علاقه ای نداشته باشن و از دستش بدین. خب عزیز من زندگی زناشویی یجریان دوطرفس. شما کفه ی ترازو رو بسمت خودتون سنگین کردین...بذارید یجاهایی ایشون فهمن شماهم سهمی از زندگی دارین..هرچقدر ضعیف تر باشین متضررترین

هرچند من خودم موافق گذشت و کنار اومدن هستم ولی این گذشت کردن باید جوری پیش بره که بعدش رفتارهایی از طرف همسر پیش بیاد که کفه ی ترازو رو متعادل تر کنه نه اینکه همیشه گذشت و فداکاری یکجانبه باشه
انشالا مشکلات همه مون حل میشه من باید برم دیگه شبتون پر آرامش خدانگهدار 
بببخشید ...
خدا نگهدارتون
شب خوش
به سحر خانم 

یعنی شوهرش پشت فرمون بود ؟! یا نه نخواستی ضعیف کشی کنی :) 
خوبه ،من که آخرش حوصلم نکرد برم تخمه بگیریم ...
پاسخ:
نه شوهرش پشت فرمون نبود داشتم بمحمد الکی میگفتم که بگم مثلا من خیلی زور دارم خخخخ

ما تخمه رو تا بازی اسپانیا و پرتغال کشوندیم..چه بازی قشنگی بود
بچه ها تالا باز شده تشریف بیارید.یکم فلج شده همه چیزو بالا نمیاره ولی باز بهتر از هیچیه 
این ادرسم واسه دوستای عزیزی که تازه اومدن 
http://soal118.rozblog.com/Forum
سلام 
سلام بر حس خوب
خوبید؟ اسمتون چیه؟
سلام ممنون هستم 
عزیزم اسمتونو بگید بهتر میتونیم صداتون بزنیم:)))
اگه مردی نیاز های روحی و جسمی زنش رو رفع نکنه عمدا یا سهوا و زن این موضوع رو بارها و بارها به همسرش با مهربونی و درخواست بگه و اعلام کنه این کارتو دوس دارم ولی اون خودداری کنه زن باید چیکار کنه؟
چرا خودکشی حلال نیست؟
حس خوب که خیلی خوبه که 
به الهه
عزیزم این چه حرفیه میزنی 
چندساله ازدواج کردی؟
به حس خوب

ندیگه نمیشه همش صداتون بزنیم حس خوب یکم سخته :))
بببخشید اینطوری نوشتم...قصد خودکشی ندارم چون میترسم...فقط سوال برام پیش اومد
نزدیک۲سال
از اول هم همینطور بوده ...
خب عزیز من دوساله ازدواج کردین نباید که درجا بزنید .هنوز اخلاق و رفتار هم دستتون نیومده.. هرکدومتون یه لِم دارین که باید دستتون بیاد اونم فقط و فقط با گذشت زمان و صبر

معمولا 5 سال اول زندگی واسه قضاوت کردن درمورد زندگی زناشویی زوده:))

من فکر میکنم با سیاست داشتن و مشاوره با یک انسان با تجربه بشه قضیه رو بدون درد و خونریزی حل کرد! 
نمی دونم...شاید حق با شما باشه...
ولی نیاز هام رفع نمیشه و احساس سر خوردگی می کنم...همه خاطره از اوایل ازدواجشون دارن ولی من تلخی و ناراحتی هست
اومد بعد ۵سال با یه بچه من هنوز نیازام رفع نشده اون موقع کاری از دستم بر نمیاد جز سوختن و جسبیدن به بچه 
دلم میخواد برم مشاوره اما شهر کوچیکه و همه همو میشناسن...

میتونم یکم وارد جزییات بشم؟
منظورتون از رفع نیاز روحی چیه؟یموردشو اگه دوست داشتین بگین
خب از طریق همین اینترنتم میتونین مشاوره کنین بدون مراجعه 
اره مشاوه اینترنتی هم هست حتما نیاز نیست برید دفتر 
حتی تلفن گویای مشاوره هم هست. رایگان مشاوره میدن
مثلا اگه من خلاف حرفشو انجام بدم مثلا کاری که نه ضرر بهش میرسه نه سود داره براش جز اینکه حرفشو بکرسی ننشونده میره و پشت سرشو نگاه نمی کنه...یا مسایل جنسی هرکار خواسته کردم حتی خودم بیشتر مواقع پیشنهاد میدم اما خودش میگم فلان کاری که همیشه خودش انجام میداده رو بگم انجام بده نمی ده
واقعا مشاوره تلفنی هم هست ؟؟؟قابل اعتماد؟؟

آره در ناامیدی بسی امید است الهه خانوم 
۲۷ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۴۴ خاله باران
سلام
اره عزیزم اگه خواستی مشاوره بگیره اگه بتونی با هم مشاوره بگیرید خیلی خوبه
ممنننون
الهه جون مردا دوست ندارن نه بشنون . دوست ندارن بهشون دستور بدن.دوست ندارن یقدرت جلوشون وایسه..
پس باید توی برخورد باهاشون کاملا محتاط بود
هیچ دلیلی نداره بمردا مستقیما نه گفته بشه....باید توکلامتون تو رفتارتون نمیگم سیاست بلکه میگم هنر زنانه داشته باشین
۲۷ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۵۴ خاله باران
دقیقا حرف سحر منطقی هست با رفتارت 

من خیلی خیلی دوندگی کردم و ۹۰درصد دربرابر خواسته هاش چشم گفتم و ده درصد باقی مانده بنظرم خودش باید بشینه حساب کتاب کنه بگه این زن ۹۰درصد چشم گفته اگه عشق و علاقه ای هست باید چشم پوشی کنه نه بذاره بره (این خواسته ها کاملا غیر جنسی بوده)
حیف جرأت ندارم وگرنه حتی شده با مرد دیگه ای ارتباط کلامی برقرار میکردم تا لااقل از نظر روحی تامین بشم...
من وظیفم بود قبل از ازدواج نه کلامی و نه هیج جور دیگه با نامحرم ارتباط پیدا نکردم در حد سلام علیک معمولی فقط ...این حقم نیست بعد ازدواج هم همپن بدبخت قبل باشم
یه مورد ازین گذاشتن رفتنهاشو میگین که دقیقا سر چی بوده؟ اگه دوست داشتین بگین
چه قدر نشناس باید قدرتونو خیلی بدونه 
دوره همی زنانه ای بود در اقوام خودش گفت من برم و من نرفتم...

من شاید خودمو بکشم ولی هر گز با نامحرم ارتباط کلامی و هرجور دیگه برقرار نخواهم کرد...خودکشی بهتره
یعنی دور همی زن و مرد غاطی بودن؟ که نرفتین برای همین نرفتین؟
نه میگفت تنها برو و من نرفتم... من اونجا رو دوست نداشتم و نرفتم
خب بعد چی شد؟
خب دورهمی رو نرفتین بعد شوهرتون گذاشته رفته؟ 
تو گفتن اینکه نمیرید هم باید نوع لحن کلام رو رعایت کنین..بعضی وقتا اینکه بگید نه نمیرم یعنی الان جلوی شوهرتون وایسادین.. درحالی که این نه نمیرم رو به هزار ترفند میشه بچرخونی تا بنتیجه ی دلخواه برسی
برخورد با اقایون خیلی پیچیدست ولی اگه بیاد دستتون ضرر نمیکنید 

 

نمی دونم خانم سحر شاید من اشتباه گفتم یا هر چی دیگه...اما خودم افتادم سر دنده لج...
میلم نمی کشه...تا اینجا هم خدا میدونه خیلی دویدم اما دیگه نمی خوام...وقت تلف کنم ...عمرم هدر رفته تا الان ...
اگه حرف زدن با مرد قلق داره باید جوری رفتار میکرد که دلزدگی لااقل ایجاد نشه...ایشون کلا همه کارشون برعکس بقیه مردهاس...
این دست و پا زدن هام فقط واسه اینه که دل صاحب مردم گیره اگه بتونم بکتمش خیالم راحت میشه ...
دو قدم هم برای بهبود زندگی او برداره

الهه جون باید صبور باشین...یکدندگی دردی رو دوا نمیکنه..فقط مردا رو لجبازتر میکنه
تاحالا شده بترسه که نکنه شمارو از دست بده؟
این دل همش تقصیره دله 
یبار قبل ازدواج ..بعد اون نه ندیدم...

شاید اونم داره تلاش میکنه امااااا من نمیبینم ...
خستم از بس به فکر این بودم اون چی میخواد
۲۷ خرداد ۹۷ ، ۰۲:۴۶ خاله باران
دقیقا رو این نکته تمرکز کن که سحر چی گفت ترس از دست دادن 
تو مردها رو این مسئله خیلی خساس هستن 
ترس که منو از دست بده...خنده داره برام...
متوجه نشدم ...یعنی از خدامه اینجوری باشه ولی نبوده...
وقتی برا این موضوع کوچیک قهر میکنه ترس از دست دادن داره...

خب بعضیا زود قهر میکنن اخلاقشونه دلیل نمیشه که ادم بدی باشن میشه؟ من خودم یه نفرو میشناسم تا بهش یه چیزی مییگن قهر میکنه ولی خیلی هم ادم نازنینیه 
۲۷ خرداد ۹۷ ، ۰۲:۵۴ خاله باران
فکر میکنی اگه بدونه یک روز نیستی دور از جون دق میکنه 
ایشونم نازنین ولی چند بار آخه ..اگه من نرم آشتی  آشتی نمی کنه...
من نمیگم آدم بدی هست نه اصلا
فقط بدرد هم نمیخوریم..یعنی ازدواج این لوس بازیا ها رو نداره بنظرم
بنظرم اگه کسی بهش نگه بی عرضه زنتو از دست دادی و رو مخش نره...بعید میدونم...لااقل دق نمی کنه مطمئنن
اگه منظورتون اینه که من بمیرم و او دق کنه بازم بعید میبینم 
بلاخره آدم از مرگ همسایشم ناراحت میشه وای دق نمیکنه
خب عزیز من مشکل همینجاست که بست نشستی ببینی همسرت چی میخواد که سریع اجراش کنی ..یجاهایی هم که خودت میخوایی باهاش مخالفت کنی که لم شوهرت دستت نیست که بتونی از خر شیطون بیاریش پایین
خب این میشه که زندگی زناشویی از راه راستش خارج میشه
عزیزم شما اول از همه باید استقلال فکری داشته باشی..یعنی دربند همسرت نباشی..تا وقتی اسیرشی اوضاع همینه. باید بین دوست داشتنهات و رفتارهات تعادل ایجاد کنی. زمانی احساس رضایت داری که در کنار دوست داشتنش بتونی درست رفتار کنی..رفتاری که باب میلت باشه بزور انجامش نداده باشی
خیلی سخته بازم میگم فقط صبرو گذشت و گذر زمان و درایت میتونه همه چیز رو حل کنه
نمیخوام ایراد بگیرم..چون درکتون میکنم که همه کار براش کردین ..اگه همسرتون رو میخوایید اگه دست دارین برای همیشه کنارتون باشه باید بتونید کنار همسرتون زندگی کردن رو یاد بگیرید..بعضی از خود گذشتگی ها چاره و درمان نیس ...وما منت همین از خودگذشتگیهارو سر زندگیمون میذاریم درحالی که ممکنه اشتباه بوده باشه
خانم سحر حرفتون رو کاملا بنظرم درسته..خیلی خوبه که چنین تفکری یک خانم داره...
اما متاسفانه من سوار خر شیطان شدم و دلم نمیخواد سمتش برم...
خب پیاده شید من افسارشو نگه میدارم که لگد نزنه 
ولی جدای از شوخی اراده خوده آدمم خیلی مهمه که بتونه از یک مشکل رها بشه 
عزیزم یکم اروم باش..با خراب کردن زندگی هیچ چیزی عایدت نمیشه... خدای نکرده بعد از همسرتون ممکنه اتفاقاتی بیوفته که صدبرابر شرایطو براتون بدتر کنه..پس چه بهتر که همین الان زندگیتون رو کنار همسرتون حفظ کنین.. ناراحت نشید این حرفارو میزنم..گوربابای فلان خواسته ی جنسی..وقتی همسرتونو میخوایید از دست بدید اینجور مسائل به چه دردی میخوره؟؟؟؟؟

همسرتون یه مرد ناشی و کم تجربست که بلد نیست با خانمش اونجور که باید رفتار کنه..بنظرتون اونم حق نداره که نا بلد باشه؟ البته که اونم حق داره..چون اونم مثل شما دوساله ازدواج کرده..چون اونم مثل شما تجربه نداره..مگه باچندتا زن ازدواج کرده که بدونه باید چیکار کنه؟
بهش فرصت بدین.مردا دیرتر از ما خانما متوجه اوضاع میشن..بذارید کم کم یاد بگیره..بذارید با صبر مهربونی و درایت شما بمسائل زندگی زناشویی مسلط بشه
فقط کافیه بدونی کجا و کی باید چی بگی و چجور رفتار کنی

حسرت به دلم مونده یبار بگه تحمل ندارم ناراحتیتو ببینم یا از این حرفا...
یبار من قهر کنم و او بیاد دنبالم ..قهر نکن من تحمل ندارم..اینا خیلی ساده و پیش پا افتادس ...انصاف نیست...حتی میتونست از تو حرفای من یاد بگیره اما نخواسته ..
شما راست میگی...گور بابای نیاز 
...زنو چه به این حرفا...همنینه گرفته منو ،کتکمم نمیزنه باید خدا روشکر کنم...شما راست میگی...
منم که پامو از گیلیمم دراز تر گذاشتم...
خانم سحر ممنونم که به حرفام گوش کردی خیلی تخلیه شدم...ممنونم..
از حس خوب و خاله باران هم ممنونم که توجه کردین به نوشته هام
خواهش میکنم من فکر میکنم مشکلت خل شدنیه فقط نباید نا امید و تسلیم بشی 

عزیزم من تجربه ی خودمو که چندسال تحمل کردم که همسرم الان بهم بگه ببخشید بهم بگه قهر نکن بهم بگه ناراحت نشو رو باهاتون درمیون گذاشتم. اون هم فقط با صبر و درایت
باور کنین درک میکنم چی میگید ..بدبختانه موضوع همینه که یجاهایی باید چشم روی هم بذارید تا بعضی اتفاقات ختم بخیر بشه
البته بازم من مشاور نیستم..ممکنه مشاوره خیلی راحت نسخه ی جداشدن رو براتون بپیچه.. ولی من بجدایی اعتقاد ندارم..به ضعیف بودن و درماندگی زن اعتقاد ندارم...یزن باید قدرتمندانه از هنر و سیاست زنانش استفاده کنه تا بتونه زندگیش رو توی دست بگیره
امیدوارم شما هم قدرت خودتون رو پس بگیرین..اونم نه از شوهرتون بلکه از خودتون..
شب بخیر دوستای گلم. صبح میبینمتون
الهه جون دوست داشتی مارو بعنوان دوستات بپذیر  و بهمون سر بزن
حس خوب شما هم همینطور
خاله جون با اجازتون
سحر عزیز ممنون از راهنمایی های خوبت و همدردی که کردین کاملا مشخصه شما هم این موضوع رو با تمام وجود لمس کردین وگرنه انقد آگاهانه و دقیق راهنمایی نمیکردین و منو آرام نمیکردین...
خیلی خیلی ممنووونم ...سعی میکنم آرامش خودمو حفظ کنم و این زندگی رو جمع کنم..
شبتون خوش  بازم ممنون

فدات عزیزم..امیدوارم همسرتون بزودی خوبیهاتونو درک کنه ...
شبتون بخیر 
سلام بهمگی خوبید خوشید دماغتون چاقه؟

سلام عرض شد...

مبارکه مثل اینکه واسه تالار همزاد پیدا کردید...

خوشخال شدیم امیدوارم ادم هاش هم مثل لحظه هاش ماندگار باشن.
به به داداش یاسر گل

شما کجا اینجا کجا
افرین که اینجارو یافتی وقتی تالار مشکل بهم زد یادت بمونه بیایی اینجا .نکه نیایا:)))
خب آلمانم که باخت ..برم یگوشه بشینم منزوی بشم. یبار خواستیم ادای فوتبال دوستا رو دربیاریما..نخواستم بابا من طرفدار هیچ تیمی نیستم 
حالا یه آلمان بود دل منو برده بودا خخخ

مشکل بهم زد...(شکلک خنده)

شما به شیرازی اینطور میگید؟
حتما میگیم که الان من گفتم (شکلک  خنده شدید )
مگه شما  نمیگید؟ خخخخخ
شب خوبی داشته باشید
سلام الهه جون خوبی روبراهی؟
سلام کسی بیداره 
سلااام بببخشید...خدا روشکر خیلی خوبم..حرف زدن واقعا عالیه آدمو تخلیه میکنه
خداروشکر عزیزم. ان شالله که همیشه حال دلتون خوب باشه.


واقعا زبان شیرینی دارید...

معنولا میگیم مشکل واسش پیش بیاد...البته قبول دارم مال شما مختصر و مفیدتره(اون شکلک که عینک دودی داره)
چه خبر خوب هستین خانواده خوبن؟
داستان تصادفتون رو خوندم.میگم شما یه روز اروم تو زندگیتون داشتید تا حالا؟(شکلک نقش زمین شدن از خنده)
داداش یاسر ما شیرازیا عموما نصف جمله رو حذف میکنیم تا خستمون نشه خخخخ
مثلا یک جمله ی ساده ی بیا پایین  رو به این شکل تلفظ میکنیم: بی پویین خخخخخخخخخخخ 
حتی بخودمون زحمت نمیدیم دهنمونو باز کنیم بگیم پاااا ییین  میگیم پویین که خیلی نخواییم تو زحمت بیوفتیم خخخخ

ممنون داداش ماهمه خوبیم شما چی خوبید خانواده خوبه؟ اوضاع کار جوره؟

درجواب سوالتون که گفتید یروز اروم داشتم تا حالا باید بگم آره خخخخ همون ساعت که ماشینم درست شد اوضاع آرام گشت و ما با یه کاسه آش و نون سنگک راهی خونه ی داداشم شدیم و بساط چای و قلیون میوه ای رو در حیاط پهن نمودیم و تا پاسی از شب خوش گذراندیم خخخ
ضمیمه اینکه قلیون رو فقط اقایون میکشن ما نمیکشیم پوستمون خراب میشه خخخ


کاملا مشهوده از جمله خستمون نشه عمق منظورتون رو درک کردم...
الحمدلله میگذره ما هم باهاش میگذریم دیگه چاره ای نیست...
خانواده خوب و با فرهنگ یعنی همین بعضی ها سر یه موضوع اینقدر جاروجنجال راه میندازن که نگو اصلا شاید ارزشی هم نداشته باشه اما زندگی رو واسه خودشون و بقیه خراب میکنن...خوشحالم که همچین خانواده ای دارید.
خستمون نشه خخخخ 
ممنون داداش یاسر 
بافرهنگ رو خوب اومدی مخصوصا کنار قلیون میوه ای خخخخخ

سلام 
سلام بر حس خوب
خوبید شما
دیشب نتم قطع بود وگرنه میرسیدم حضورتون
صبح بخیر
سلام روز خوبی داشته باشید
من همیشه خوب میام(خداییش در قالب شکلک نمیگنجه این همه هیبت و جذابیت)
سحرخانم بی فرهنگ اونیه که پراید ۹میلیونی رو کرد ۲۵میلیون...نه اونی که قلیون میوه ای داره...
حالا جدای از این ها قلیون جزیی از فرهنگ ماست.حداقل از صفویه به بعد...روی این حساب شما خودتون یه پا میراث نگه دار فرهنگی هستید...کم نیست که...
سلام 
به الهه
سلام عزیزم خوبین؟
به حس خوب 
سلام چه خبر
نگفتین اقایید یا خانم؟
به یاسر

اره ما به فرهنگ و ریشمون خیلی احترام میذاریم نمیذاریم چیزی از قلم بیوفته
مثلا همون فرهنگ غنی دختران قاچار توی سبیل کشیدن با زغال رو هر از گاهی تو خونمون بنمایش میذاریم تا بقیه رو برترسونیم خخخ

داداش سربازی تموم شد شیرینی فراموش نشه
سلام سحر جان..دوست خوب من..
اینجا حس خوبی هست که باید هر شب سر زد وگرنه خوابمون نمیره😁
انرژیت خععععلی مثبت 
ا
سلام الهه جون مرسی عزیزم. لطف داری .خوشحالم که بهمون سرمیزنی و خوشحالم که یدوست خوب جدید بهمون اضافه شده (شکلک بوووس)


به حس خوب 
چرا رمزدار حرف میزنین خخخ



یه شکلک بوده ارسال نشده 

همونطور که قبلا عرض کردم از شما هیچی بعید نیست.
سربازی که تموم بشو نیست.امروز در خدمت نظام...فردا در خدمت شرکت...تا اخر غمر در خدمت بانک. ما همیشه در خدمتیم.
بنده خدا حسین پناهی راست میگفت که جرم ما بیچاره ها هیچوقت اثبات نمیشه از بس که کارگری کردیم اثر انگشتمون ساییده شده.
وای چه جمله ی ارزشمندی گفته.روحش شاد
داداش ایشالله بزودی در خدمت زن و بچه باشی (شکلک نیشخند)

سلام به حضار محترم
تالار درست شده دوست داشتین بهمون سر بزنید

خب بازی ایران و اسپانیا هم که امشبه.بپرید تخمه از سر کوچه بگیرید که هیجان بازی بالاس باید انرژی داشته باشیم خونه رو روسرمون خراب کنیم
به سحر جون (شکلک بوووس)
سلام کسی هست یکم حرف بزنیم ؟36695
سلام بهمگی(البته اگه کسی باشه خخخ  )
به الهه ...فداااات
به حس خوب 
عذر میخوام من سه روزه مهمون داشتم نرسیدم اینجا سر بزنم ... اگه بتونین بیایی تالار خیلی بهتره..منم نباشم بقیه هستنکه جواب بدن 
سلام
هیشکی نمیاد چرا
zzzzzzzzzzzz
سلامی دوباره
به حس خوب.کاش میومدین تالار منم نباشم بقبه جواب میدن

تالار باهش بلد نیستم کار کنم🙁
سلام دوستان...شبتون خوش...عرض ادب و ارادت خاااص
سلام الهه خانوم خوبین؟
ممنون حس خوب جان...
شما خوبید؟ خوش میگذره ؟؟؟
ما خداروشکر خوبیم روزگار میگذره
ممنون الهه خانوم بدک نیست شما چی خوش میگذره؟
هی بدک نیست...میگذره..بیخیال تر..
شغلتون چیه ؟
شغل من کارمند موقت یه ادارم 
چطور مگه؟
راضی یین؟
همین جوری
راضی آره شکر...البته دارم بیکار میشم...بطور موقت بودش ..
چرا بیکار؟
سلام حس خوب جان...بببخشید انقد دیر جواب میدم...
کارم بطور موقت بود یعنی قراردادم تموم میشه قانون محل کارم اینجوریه...اما کار خوب و درامدشم هم برام خوب بود...از همه مهم تر خیلی علاقه داشتم و اعتماد به نفس پیدا کرده بودم ..راستش رو بخوای تو عمرم اتفاقی خوشحال کننده تر از این کار برام نیفتاده بود...اما خب صلاح نیست ادامه داشته باشه..
حیف نمی تونم بیشتر توضیح بدم بهتون
سلام الهه خانم نه در مقایسه با سحر خانم شما با سرعت نور جواب میدید!
کار خیلی خوبه حداقل اینه یه چیزی تو جیب ادم میره و ادم احساس اعتماد ب نفس  و ارزشندی میکنه 
آره واقعا..من که تو این مدت یکم اعتماد به نفس و انگیزه پیدا کرده بودم برای زندگی...قبلش اصلا اعتماد به نفس نداشتم و همش تو خونه بودم البته اون موقع مجرد هم بودم...
آدم ولخرجی نیستم اما با خیال راحت همون دو تکه لباس رو برا خودم میخریدم...
حیف که‌داره تموم میشه..
آره سعی کن انگیزتو حفظ کنی اگه واقعن کار دوست داری و به هردلیل نمیتونی کار قبلیتو ادامه بدی و کار بیرون از خونه نمیتونی بری میتونی کارایی که تو خونه میشه انجام داد بکنی
کارای  تو خونه برای من سخته چون نظم و قانون اداره رو نداره سر ساعت معین مجبور بشی بری و بیای...
در کل باید بالاسرم زور باشه...
انگیزه خیلی خوب چیزه که من زود از دست میدن ..
و از همه وحشتناکتر خوابم در طول روز زیاده و شبا خواب ندارم و این منو از همه چی عقب میندازه...نمی دونم علتش چیه..‌بیدارم باشم و وایساده بازم مغزم خوابه..

منم انگیزم رو زود از دست میدم و نا امید میشم من خوابم کمه ولی در زمان بیداریم چندان با خواب فرق نداره چون حس میکنم در خواب غفلت به سر میبرم! 
الهی عزیزم...ان شاءالله حال دلت درست باشه...ان شاءالله همه خوش و شاد باشب و به آرزوهات برسی
من هم براتون دعا میکنم خواهر الهه  هر وقت که رفتم حرم ان شااللله
تا فردا ظهر خدانگهدار الهه خانوم
سلام دوستای گل
منکه سرم اینروزا شلوغ بود نرسیدم بیام
خوبید الهه جون؟
خوبید حس خوب؟
سلام حس خوب جون و سحر جون...
ممنونم حس خوب جان(قلب)
ممنون سحر جون شما خوبید ...خداقوت
ممنون عزیزم
گلم نمیتونی یکار دیگه پیدا کنی که سرگرم باشی؟
کو کار سحر جون...پسرا بیکارن من که جای خود دارم...
من نمی دونم زندگی چی داره که مجبورم تحمل کنم نه کار نه موقعیت  نه پول نه قیافه نه اعصاب نه عرضه نه هوش نه شانس ...
با یه شوهر عجیب غریب



فدات شم اینجوری نگو
الهه جون ناراحت نشی پیداست از اون دسته دخترایی که ببخشید اینجوری میگم تنبلی میکنی و دلت میخواد همه چیز رو باهم قاطی کنی تا خودتو توجیه کنی
اولا قیافه مهم نیست حالا یکم خوشکلتر یا یکم زشت تر قرار نیست حرف اول موفقیت ینفر رو بزنه
میگی اعصاب ..کی قراره تو رو اروم کنه؟ جز خودت ازهیشکی انتظار نداشته باش.حتما میگی پول اعصابتو اروم میکنه درسته خیلی جاها پول همه کاره هست ولی بگو ببینم الان که سرکاری الان که درآمد داری پولاتو چیکار میکنی؟ شده یمقدار خیلی جزئیشو بذاری کنار فردا بشه سرمایه ی دستت؟
حتما میگی مگه اینا سرمایه میشه؟
حالا ازت میپرسم یه کلاس خیاطی یه کلاس نقاشی یه کلاس صنایع دستی میتونستی بری باهاش یا نه؟
نگو نمیتونستم برم که اینا همون توجیهاتیه که واسه خودت میچینی
مگه هنر سرمایه نیس؟ تو این مدت سعی کردی یه هنر رو یاد بگیری الان که داری از کار بیکار میشی بشه سرمایه ی دستت؟
شک نکن تو زندگی ماها هزار راه نرفته وجود داره که خودمون خودمون رو زدیم به راه بیخیالی بی اعصابی بی انگیزگی بی هوشی بی استعدادی 
عزیزم دنیا جای برد و باخته جز این دوتا حالت هیچ حالت دیگه ای پیش روت نیست . کاری کن پیش خودت سرت بالا باشه
زوم کردی روی شوهر ؟ مگه تو شوهرتی؟ تو فقط با شوهرت زندگی میکنی که اینم کار طبیعته مثل همه ی کسایی که کنارشونیم
 تو تو هستی جدای همه ی اتفاقایی که باعث میشه اینقدر خودت رو سرزنش کنی
باید خودت باشی وگرنه مجبوری پشت سر هم بهونه هایی رو ردیف کنی که حال دلت رو خراب و خراب تر کنه
مگه کاری که داری الان انجام میدی تنها کاریه که تو لیاقتش رو داری؟ اگه کاری بود که لایق تو بود الان تموم شدنی نبود
یجا یکاری یهدفی یه استعدادی هست که فقط و فقط مال تو هست فقط کافیه بگردی پیداش کنی

سحر جون ممنون از شوری که ایجاد میکنی...
اما از خودت پرسیدی مگه من تو زندگی این دختره هستم...
هنر سرمایس؟؟؟تا حالا چن تا هنرمند دیدی پول داشته باشن...
کلاس هم رفتم عزیز...
من از اون دخترای خودخواه بودم که میلیونی جهیزیه بردم با یلنگه پا وایسادن تو محل کار ...صبح وشب رفتم اداره ...تا عروس شدم ...تا حالا کت و شلوار به پسند دوماد خریدی که بعد شلوارشو تنگ کردن و خراب شده مادر دوماد هی بگه کت و شلوار برین بخرین ...انگار پول بابتش نخورده بوده...
آره عزیز من تنبلم خععععلی تنبل...کار ریخته من فقط باید دولا شم بردارم که از شدت تنبلی این کار رو نمی کنم...من خودمم یه دختر بدبخت که نافش رو با بدبختی و بدشانسی زدن...

 امسال تو نمی دونم چجور آدمی هستن
زوم کردم رو شوهر م بعله...مگه چیم از بقیه کمتره که بقیه با بهترین ها ازدواج کردند و طرف براشون میمیره در حالی که من همه خواسته هامو نادیده گرفتم و هی چشم چشم گفتم اما بازم میبینم قدمی جز برای خود شو و خانوادش برنمیداره...
و زبونش همیشه درازه...
روش زوم کردم چون از سر راه جونمو نیاوردم که مث خیلی از دخترا به هر قیمتی زندگی کنم...
سحر جون این دفعه زدی جاده خاکی...بیخیال ...
صاحب وبلاگی مزاحم نمیشم...
مقصر منم راس میگی
سلام
الهه جون قصد ناراحت کردنت رو نداشتم 
نمیدونم شاید من زیادی فکر میکنم از سنگ هم میشه پول درآوورد و هنر داشتن پیش من کلی سرمایس
بگذریم منم نشناخته زیاده روی کردم شما ببخش😙
عزیزم زندگی اکثر زنای ایرانی مثل تو هست .واقعا اگر داری اذیت میشی ببین چیکار میتونی کنی که یکم آرومتر شی؟

سلام به حس خوب خوبین؟ آخر نگفتین خانمید یا آقا؟ حس میکنم میشناسمتون
راهنمایی میکنم یه چند کیلو ریش و سیبیل دارم خب به نظرتون گزینه صحیح کدومه آقا یا خانوم؟
چقد تنهایی بده 
حس خوب از اونجا که اقایید و گفتین میرین زیارت فک کنم بشناسمتون ..تکه کلام یکی از به های مشهدی هم همین بود که میره حرم برامون دعا کنه
بگم کی هستین؟
به کی بگین؟ به خرزوخان؟ 
هی
آلفرد چه خبرا
در چه حالی
خب چرا نمایی تالار؟بیمعرفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی